03 August 2017

Mari Kechek Kelate (Part 2)


16. Kejap ye...tadi petir, tu letrik tak ada...sebab suis berjentap

17. Bang...bungkus air lanas satu

18. Makcik....mana duit cucur saya tadi

19. Makcik...bagi pletin satu, senang sikit nk minum air ni

20. Tokey...kakas sup ada jual?

21. Itik suka sangat la kalau main air char

22. Dik...jangan hungar laju sangat...nanti rebah

23. Tolong ambilkan suis kereta aku kt meja tu.

24. Boleh tolong koho sikit bercakap tu? Bising! Gelegak telinga saya

25. Suami saya semenjak kebelakangan ni gelenyar sungguh

26. Ishh budak-budak remaja zaman sekarang ni parok-parok belaka

27. Apa yang duk berleber tu gak Yang, pening mutar kepala abang tau

28. Aihh kereta saya ni selalu berona la kalau time nak gi kerja

29. Letih sungguh semalam sampai saya jendera tak sedar apa

30. Takut nak lalu gerentok kayu ni, kan rutuh

No comments:

Post a Comment