17 August 2017

Mari Kechek Kelate {Part 4}


46. Banyak betul laa nyamak dalam bilik ini

47. Nakal-nakallah awk semua ni..nak suka saya dibuatnya

48. Ya Allah banyaknya tahi ayam monan kat tangga ni

49. Tea O ben sa, airnya muda sa...ahh lega nya.

50. Jangan main bawah pokok kelapa..nanti luruh woh nyor, tak dengar kata la...

51. Apa korang cakap ni..aku tak faham belah mana

51. Eee budak-budak ni asyik mengukas pokok, degil betul!

52. Siapa yang menanak nasi tu hangit lentung bau

53. Encik, uncle saya tak bagi tempek iklan dekat dinding ni

54. Saya tidak boleh main fb lama-lama takut dimurih isteri saya

55. Anak saya perlu bawa bocong tak untuk hari sukan, cikgu?

56. Jangan main di tanah nanti cemar kaki..

57. seluar saya soyak,tolong jahitkan

58. kenapa pasang radio tu kuat sangat...gegang la

59. Duit ade. Tapi tak tau la ade cemak mane lagi

60. Pakcik bagi peletim satu nak minum air..

No comments:

Post a Comment